ת המסורת הזו אי אפשר להפסיק: עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם צפויים להשתתף גם השנה (18-20 לאוגוסט, ג'-ה' באלול), בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת, הפסטיבל הגדול בעולם למוסיקת נשמה יהודית שיתקיים בעיר צפת בפעם ה-28.  

לדברי יו"ר פסטיבל הכליזמרים יגאל שטרית גם השנה תימשך המתכונת הייחודית של הפסטיבל הכולל עשרות מופעים שונים שכולם בכניסה חופשית לקהל הרחב, כולל מופעי אמנים בולטים מהמוסיקה הישראלית הרחבה.

הפסטיבל יתקיים בבמות שונות הפזורות בין הסמטאות העתיקות באווירה הייחודית של צפת עליהם יופיעו מיטב אמני הכליזמרים וגדולי מוסיקת הנשמה היהודית מישראל יחד עם אמנים בינלאומיים. לצד המופעים הנפתחים מדי ערב בשעה 20:00, בימי הפסטיבל מתקיימים גם אירועים מיוחדים במתחמים ברחבי העיר, ביניהם סיורים וסדנאות ברוח הקבלה בעיר, אירועי ילדים, מופעים אורקוליים ועוד.

"כבר 28 שנה שפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי, אחד הפסטיבלים הוותיקים, הגדולים והמיוחדים ביותר בארץ ואחד מסמליה הבולטים של העיר צפת מתקיים", אמר השבוע יו"ר פסטיבל הכליזמרים יגאל שטרית, "בשבועות האחרונים פועל צוות הנהלת הפסטיבל לצד ראש העיר אילן שוחט במטרה להביא לפסטיבל חגיגי בהשתתפות עשרות אלפים, לחגיגה מקורית של מוסיקת נשמה יהודית בצפת שתמשיך את מסורת הפסטיבלים המוצלחים של העיר. אנו מקווים כבר בשבועיים הבאים להכריז על תוכנית הפסטיבל ולחשוף את האמנים שיופיעו הקיץ בחג הכליזמרים השמח של העיר". שטרית הוסיף כי מנהלו האמנותי של הפסטיבל יהיה גם השנה הכנר הבינלאומי אייל שילוח, הפועל בעיר בשנים האחרונות ומלווה גם את הפרויקט המוסיקלי לתלמידים 'צפת עיר מנגנת'.

אילו אמנים יופיעו בעיר בימי הפסטיבל? אילו אירועים מיוחדים יתקיימו? פרטים נוספים בהמשך…

דילוג לתוכן